Meubilair
Oktober Woonmaand: korting op het upgraden van je kantoor
Yvonne -
Het is weer oktober Woonmaand en dat is een goed moment om stil te staan bij het upgraden van je kantoor. Eerder gaven we je al tips over het hergebruiken van oude kantoormeubelen. Is dat opknappen niets voor jou?...
Meubilair
De voordelen van een (voordelige) keuken op kantoor
Yvonne -
Wanneer je met meerdere mensen op kantoor werkt dan is een keukenblok een absolute aanrader. Niet alleen omdat het praktisch is, maar ook omdat het de werksfeer kan bevorderen. Dat hoeft niet eens een dure keuken te zijn, het...
Meubilair
Tips voor een efficiënt magazijn
Joost -
Een magazijn kan bij veel bedrijven gezien worden als het hart van het bedrijf. Het reilen en zeilen van deze plaats bepaalt hoe vloeiend het bedrijfsproces is, en uiteindelijk de dienstverlening aan klanten. Daarom is het belangrijk dat er...
Meubilair
Musthaves voor ieder kantoor
Joost -
Voor werkgevers is het van groot belang om het personeel zo goed mogelijk te faciliteren. Vaak wordt daar te gemakkelijk over gedacht, met als gevolg een hogere ontevredenheid en een hoger ziekteverzuim. Als een werkgever zijn personeel in de...
Meubilair
3 tips voor de inrichting van je bedrijfskantine
Joost -
Hoe ziet de perfecte bedrijfskantine eruit? Een vraag die wij vaak zien terugkomen onder ondernemers, zeker in tijden van corona. De eigenaren van 4ease geven 3 tips mee voor de inrichting van ‘de perfecte bedrijfskantine’. Tip 1 – Van alle...
Meubilair
Het belang van een goede bureaustoel: waar let je op?
Yvonne -
Als je een kantoorbaan hebt dan breng je een groot deel van je dag door op een bureaustoel. Je kunt je voorstellen dat een kwalitatieve stoel bijdraagt aan een goede zithouding en rugklachten voorkomt. Wat voor type stoelen zijn...
Meubilair
Kleine handige investeringen voor je kantoorpand
Joost -
Wat heb je nu helemaal nodig om kantoor te kunnen houden? Bureaus, stoelen, computers met accessoires, een printer en dan ben je een heel eind. Toch? Jawel, maar er zijn zeker nog een aantal andere items die zeker van...
Meubilair
7x eco-vriendelijke schoonmaakproducten voor een schone werkplek
Yvonne -
Is jouw bedrijf bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)? Je bedrijf schoonhouden met milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen is dan zeker een goede zet! De schoonmaakproducten zijn bijvoorbeeld vrij van giftige stoffen en vriendelijker geproduceerd. Het is een kleine moeite om te...
Meubilair
Hip én duurzaam: hergebruik oude kantoormeubelen
Yvonne -
Kan jouw kantoor wel een opknapbeurt gebruiken, maar zie je het niet zitten om hier veel geld in te investeren? Geen probleem, want met tweedehands kantoormeubelen tover jij voordelig je huidige interieur om in een nieuw paleis. Van het...
Meubilair
Waar let je op bij de aankoop van kantoormeubelen?
Joost -
Bij het inrichten van een kantoor heb je natuurlijk kantoormeubelen nodig. Zo ontkom je niet aan het aanschaffen van onder andere bureaus, bureaustoelen en kasten. Tussen het enorme aanbod van verschillende leveranciers is het lastig om te bepalen wat...
Populaire categorieeën
Laatste post
Wat zijn de voordelen van all-in ICT beheer?
ICT is iets dat bij vrijwel alle ondernemingen terugkomt. Waar de een af en toe ICT hulp nodig heeft,...